PromoCat werkt met een enthousiast en gedreven development team en service team.
We behandelen je zoals wijzelf behandeld willen worden. Daarom staat bij ons op de muur letterlijk onze omgangsvormen open, eerlijk en direct. Dit geldt zowel binnen het team maar vooral hoe wij omgaan met onze klanten en suppliers.
Open: We stellen ons op alsof we jouw directe collega zijn.
Eerlijk: We vertellen je zonder fratsen hoe de vork in de steel zit.
Direct: Een betrokken en vast aanspreekpunt met kennis van zaken.
We behandelen je zoals wijzelf behandeld willen worden. Daarom mag je elke PromoCat collega aan onderstaande omgangsregels houden.
1. We zijn eerlijk en transparant
We zeggen je altijd waar het op staat, zodat je precies weet waar je aan toe bent. We zijn open, eerlijk en direct: what you see is what you get.
2. Het contact is persoonlijk en gebaseerd op gelijkwaardigheid
Je eigen en vaste contactpersoon van PromoCat doet er alles aan om je plannen op de voet te volgen, zodat we je altijd van de juiste adviezen kunnen voorzien.
3. We leveren je support waar je echt wat aan hebt
In onze eenvoudige support pagina kan je de meeste vragen eenvoudig teruglezen, kom je er niet uit ? Dan kan je ons altijd bellen, we helpen je direct.
4. We zijn flexibel
Wij bestaan door continue verandering. We doen en denken graag tegelijk. We beloven dan ook plechtig om fouten te maken, want omdat iedereen de ruimte heeft om fouten te maken, is er ook de ruimte om te ontwikkelen en te leren.
5. We ontwikkelen voor en met de klant
Als je een extra functionaliteit wenst die wij nog niet aanbieden, dan zetten we deze op een roadmap. De prioriteit van de te ontwikkelen oplossingen wordt bepaald door het aantal klantwensen.