Alles wat je wilt weten over PromoCat, onze filosofie en Steven van Belleghem.

Op zoek naar de juiste balans tussen digitaal en persoonlijk klantcontact.

De wereld verandert razendsnel als gevolg van digitalisering en automatisering. Zo ook de promotionele sector. Toch geloven wij dat de klantenrelatie van de toekomst zowel digitaal als menselijk is. De klant omarmt digitalisering en automatisering omwille van de efficiëntie, maar tegelijk moet het contact met je klant ook menselijk zijn. Het vinden van de juiste balans is de uitdaging voor een succesvolle klantrelatie.

Het vinden van de juiste balans van digitaal en persoonlijk klantcontact is de uitdaging voor een succesvolle klantrelatie.

Wij omarmen onze held Steven van Belleghem

De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. De komende jaren zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de ‘life journey’ van klanten: dromen mee helpen uitkomen en problemen in het dagelijks leven wegnemen. Daarnaast kijken klanten meer naar bedrijven dan naar overheden om maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit aan te pakken. Steven van Belleghem is een veelgevraagde internationale spreker over de toekomst van klantcontact en de rol van digitalisering.

Bij interesse krijg je het boek ‘The offer you can’t refuse’ van ons kosteloos toegestuurd. Alvast veel leesplezier!