Eindejaar portal

Een bestelportal gericht op een eindejaarsgeschenk voor medewerkers of relaties.

Een persoonlijk cadeau. In een digitale verpakking.

In verband met het vele thuiswerken is het persoonlijk geven van een eindejaar of kerstgeschenk niet altijd meer mogelijk.

Daarom hebben wij hard gewerkt aan een eindejaar portal waarbij jouw klanten heel eenvoudig een cadeau kunnen geven aan medewerkers of relaties.

Binnen twee weken up-and-running.

Jij kan samen met je klant verschillende producten in de webshop plaatsen. Daarnaast kan de bestelperiode van tevoren worden ingegeven.

 

In 5 eenvoudige stappen ben je online:
✅ Stap 1 – Kies de cadeaus uit.
✅ Stap 2 – Bepaal bestelperiode.
✅ Stap 3 – Lever de ontvangers van het cadeau aan.
✅ Stap 4 – Uitnodigingen worden verstuurd.
✅ Stap 5 – Cadeau’s kunnen worden besteld.

24/7 digitale topservice voor je klanten.

Compleet in de huisstijl van je klant. Wel zo herkenbaar.

Ervaar het gemak van digitale verpakking van de eindejaarsgeschenken.

 

✅Bepaal periode waarin besteld kan worden.
✅Alles wordt opgemaakt in de eigen huisstijl.
✅Realtime inzicht voor de functioneel beheerder.
✅Optimale databeveiliging en AVG compliant.

 

Wat zijn de tarieven?

Voor de Eindejaar portal geldt een eenmalig inrichtingstarief van €495,- inclusief 1 maand draaien gebaseerd op 1 taal (Beschikbare talen: NL/EN/DE/FR) en 500 bestellers. Voor elke maand dat je het portaal langer wil laten draaien betaal je €115,- per maand.