Eindejaar portal

Een voor je klant op maat gemaakte webshop met de gaafste collectie kerstpakketten en gifts.

Gemakkelijk kiezen, gemakkelijk bestellen.

Als gevolg van de verschuiving van op kantoor naar thuiswerken is het steeds lastiger om een persoonlijk kerstgeschenk te geven. Daarom hebben wij hard gewerkt aan een oplossing waarbij jouw klanten heel eenvoudig een cadeau kunnen geven aan medewerkers of relaties.

Binnen twee weken up-and-running.

Jij kan samen met je klant verschillende producten in de webshop plaatsen. Daarnaast kan de bestelperiode van tevoren worden ingegeven.

 

In 5 eenvoudige stappen ben je online:
✅ Stap 1 – Kies de cadeaus uit.
✅ Stap 2 – Bepaal bestelperiode.
✅ Stap 3 – Lever de ontvangers van het cadeau aan.
✅ Stap 4 – Uitnodigingen worden verstuurd.
✅ Stap 5 – Cadeau’s kunnen worden besteld.

24/7 digitale topservice voor je klanten.

Compleet in de huisstijl van je klant. Wel zo herkenbaar.

Alles op en top geautomatiseerd.

 

✅Bepaal periode waarin besteld kan worden.
✅Alles wordt opgemaakt in de eigen huisstijl.
✅Realtime inzicht voor de functioneel beheerder.
✅Optimale databeveiliging en AVG compliant.

 

Wat zijn de tarieven?

Voor de Eindejaar portal geldt een eenmalig inrichtingstarief van €700,- inclusief 1 maand draaien gebaseerd op 1 taal (Beschikbare talen: NL/EN/DE/FR) en 50 bestellers. Voor elke maand dat je het portaal langer wil laten draaien betaal je €100,- per maand.