Maatwerk design

Combineer onze onze jarenlange ervaring binnen ons platform met je eigen maatwerk design. Neem contact op voor een intake.

Ga next-level met jouw eigen maatwerk design.

Door een eigen maatwerk design te laten ontwikkelen kan je profiteren van de jarenlange software en technische ervaring binnen ons platform. We ontwikkelen een compleet eigen design dat volledig wordt afgestemd op je doelen en ambities. Wil je bijvoorbeeld vooral je merkindentiteit goed overbrengen of wil je juist een heel conversie gerichte webshop. Deze onderwerpen bespreken we tijdens een intakegesprek, de output hiervan leggen we vast in de projectdefinitie. We zorgen er vervolgens voor dat elke stap die we nemen wordt getoetst aan het doel dat je wilt behalen.

Fase 1 - Het design.

De meest cruciale stap van een eigen custom made design is het maken van een wireframe. Tijdens deze fase wordt het ontwerp nog niet gemaakt, maar schetsen we de pagina-flow (ook wel een wireframe genoemd). Zodra elke pagina is geschetst en goed is bevonden, startten we met het maken van het design. Het design wordt gepresenteerd en feedback wordt doorgevoerd in het design. Hierdoor iedereen die aan het project werkt precies wat de uitkomst gaat zijn.

Fase 2 - Realisatie.

Binnen deze fase hoor je de eerste anderhalve maand helemaal niets van ons. We werken in deze stap namelijk keihard om het design dat we in de eerste stap hebben gemaakt technisch integreren op ons platform. Dat kost tijd. Zodra we het goed genoeg vinden om het de eerste keer te laten zien, nemen we elke pagina tot op detail met je door. Natuurlijk is er altijd sprake van kleine aanpasseingen. Dat begrijpen wij en houden we ook altijd rekening mee. Daarom verwerken we in de laatste fase de feedback en kan jij bezig met het vullen van de content, zoals het toevoegen van eigen productgroepen en (seo) teksten.

Fase 3 - Livegang.

We gaan live en verzorgen – wanneer er sprake is van vervanging van een bestaande webshop – voor een zo volledig mogelijke 301-redirect. Dit zorgt ervoor dat de bestaande sitelinks die zijn opgebouwd zoveel mogelijk worden doorgezet naar je nieuwe webshop en pagina’s. Hierdoor verloopt de impact van overgang zo soepel mogelijk. Bovendien dragen we zorg voor een goede inrichting van Google Analytics en Google Tag Manager, om de resultaten zo goed mogelijk te kunnen monitoren.

Doorontwikkeling.

Na de livegang is het verstandig om directe betrokkenheid en beschikbaarheid te borgen van een interne projectleider die regelmatig met ons contact heeft over mogelijke verbeteringen. Dit is enorm belangrijk, want zodra een webshop wordt live gezet gaat het online spel pas van start. De beschikbaarheid van interne kennis borgt het gebruik van de nieuwe webshop en het benutten van het volledige potentieel ervan.